donderdag 16 juni 2011

De paarden van Annelies

We waren afgelopen zondag bij een amateur paarden wedstrijd. We hadden ook twee gasten mee, hun foto's zie je hier straks ook.
Ik - Annelies - heb heel veel foto's genomen en vond het moeilijk te kiezen. Meestal presenteer ik graag een serie met een lijn of thema, maar daar ben ik nu even van afgestapt. Dus, zo ongeveer mijn vijf beste foto's bij elkaar. Het idee in eerste instantie was om de wereld van alleen het paard te presenteren en de mensen bijzaak te laten zijn, en ook foto's raar af te kappen. Hier dus wat beelden met die intentie en wat andere geslaagde foto's.






1 opmerking:

  1. Leuk! Zeer geslaagd die "vreemde" perspectieven, vooral die foto met de dame in witte rijbroek vind ik zeer geslaagd, en even zo'n staart ik beeld, heel goed! Maaikel

    BeantwoordenVerwijderen