zondag 15 december 2013

Mijn wijk - Zuid - door Annelies

Ook ik trok er op uit in mijn wijk. Wat leuk om je eigen wijk - waar je zo vaak doorheen fietst, rijdt en wandelt, eens met andere ogen te bekijken. De bespreking van alle foto's was ook erg geslaagd: iedereen sprak met veel passie over zijn eigen wijk.

Typisch zijn de vele brandgangetjes:


De wijk kent een mix van flats (aan de Pettelaarseweg), huur- en koopwoningen. Hoe dichter je bij het Bossche Broek komt, hoe sjieker de woningen worden. 


Onder de flats:


Heel veel groen en speelveldjes en speeltuintjes:


Lelijke woning(en) (1):


Lelijke woning (2) (ik kan er niks aan doen, maar dit is niet echt mijn stijl):


Openbaar groen:


Rechte lijnen, echt een woonwijk:


Verlichting (saai en degelijk):


Voordeur (met herfstblad):


Geen opmerkingen:

Een reactie posten